Oudercomité

onze school_oudercomité

Enkele voorbeelden van intiatieven van het oudercomité doorheen het schooljaar:

Dinsdag = fruitdag

Naar jaarlijkse gewoonte trakteert het oudercomité alle kinderen op school elke week met een lekker stuk fruit.

Vanaf 10 oktober kan je oogappel dus elke week (op dinsdag) rekenen op iets lekkers. Zo kan je al samen met je kind(eren) uitkijken naar welk fruit er aan komt.

PS. Dit wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de enorme steun van onze vele sponsors en de Vlaamse overheid.

Rommelmarkt

Voor het eerst organiseerde het oudercomité een rommelmarkt op het schooldomein. Wat een opkomst, wat een succes!

Bedankt aan allen die zich hebben ingeschreven, aan allen die een kijkje kwamen nemen, aan allen die iets gekocht hebben.

Het was erg gezellig!

Het oudercomité trakteert

Op de laatste vrijdag voor de herfstvakantie kon iedereen genieten van een tas pompoensoep en een mandarijntje getrakteerd door het oudercomité.